جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۴۸:۱۶

اولین سمینار تخصصی بانکرینگ در خلیج فارس

باشگاه خبری فراساحل: اولین سمینار تخصصی بانکرینگ در خلیج فارس، با حضور مدیران ارشد دولتی و بخش خصوصی روز دوم شهریور برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمارین نیوز، جلیل اسلامی معاون امور بندری و مناطق ویژه با اعلام این خبر درباره اهمیت صنعت بانکرینگ در منطقه خلیج فارس، گفت:  منطقه خاورمیانه به دلیل موقعیت ژئواستراتژیک خود به یکی از مناطق مهم و کلیدی برای تامین انرژی در جهان تبدیل شده و در این میان، خلیج فارس نیز با مزایای بی‌شمار اقتصادی، به عنوان یکی از پر ترددترین مناطق دریایی با عبور و مرور هزاران شناور اقیانوس‌پیما در سال، سهم بی‌بدیلی را در صنعت دریانوردی ایفای می‌کند.


بر اساس اعلام روابط‌عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، اسلامی در این خصوص توضیح داد: ارائه خدمات متفاوت به شناورهای متردد در منطقه از جهت سوخت‌رسانی دریایی، می‌تواند به یکی از مهم‌ترین زمینه‌های ارزآوری و اشتغال‌زایی در خدمات وابسته تبدیل شده و سهم زیادی از منافع اقتصادی موجود را نصیب کشور و سازمان کند. به گفته او در این سمینار که دوم شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، علاوه بر مدیر عامل سازمان بنادر و اعضای هیات عامل این سازمان، مدیران کل و کارشناسان ستادی و کلیه بنادر کشور، مدیران ارشد سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی همچون سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان ملی استاندراد، گمرک جمهوری اسلامی ایران، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ارگان‌های مرتبط با وزارت نفت و ... و همچنین انجمن‌های صنفی مرتبط (انجمن پایانه داران بنادر کشور، انجمن خطوط کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن مهندسی دریایی ایران، اتحادیه مالکان کشتی، فدراسیون حمل و نقل ایران و ...) حضور خواهند داشت.



  کد خبر : 2149
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :